Η θέση προσφέρεται για διαφήμιση

Η θέση προσφέρεται για διαφήμιση


Καλησπέρα κύριοι, το έχει η μοίρα μου σήμερα να μην σταματάω να γράφω και να ανεβάζω κείμενα στο Greenmood..... κάτι οι "επιτυχίες" των τμημάτων του ΑΟ, κάτι η ημερομηνία 20/4 που έχει συνδεθεί με μεγάλες επιτυχίες του τριφυλλιού σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ, κάτι η επιλογή του Αλαφούζου να χρίσει τον Mr Manos Πρόεδρο.....με αναγκάζουν να ξεσκονίσω τα αρχεία μου...

Ο κύριος Μαυροκουκουλάκης εκτός της σύνδεσης του ονόματός του με τα ένδοξα ευρωπαϊκά βράδια του Παναθηναϊκού του Γιώργου Βαρδινογιάννη, το έχει συνδέσει με 2 άλλες περιπτώσεις 1) Όταν ζήτησε (πριν μπει ο Αλαφούζος) το management της ΠΑΕ έναντι 7 εκατομμυρίων ευρώ και 2) όταν αμφισβήτησε πως η "Παράγκα" υπήρχε από τον 1996. 

Ας θυμηθούμε τι δήλωνε στην εκπομπή των Καρπετοπανούτσων το 2012:

Σε ότι αφορά εμένα, εγώ υπηρέτησα τον σύλλογο για 20-22 χρόνια. Ως αντιπρόεδρος και ως διευθύνων σύμβουλος. Μετά τον επαγγελματικό αθλητισμό του 79’, να ξέρετε, πως ο κύριος Βαρδής Βαρδινογιάννης στα εβδομαδιαία μίτινγκ που κάναμε, όταν εμείς φοβόμασταν την διαιτησία, μας απαντούσε επί λέξει: "Να κάνετε την καλύτερη ομάδα παιδιά. Να βάζετε 4 και να σας ακυρώνουν τα 2". Δεν αλλάζω ούτε λέξη. Πάντα έλεγα το ίδιο. Όσιμ, Ρότσα, Γαλάκος, Ζάετς, Δανιήλ.

Από εκεί και πέρα, στην ολιγόμηνη περίοδο που συνεργάστηκα με τον Βγενόπουλο, και όταν τον πίεζα να πάρει το πλειοψηφικό πακέτο, μου έλεγε. "Μάνο, εγώ στο πρωτάθλημα, τι προστασία θα έχω για το ευ αγωνίζεσθαι;"

-Πανούτσος: "Ας πούμε ότι ο Κόκκαλης έχει επηρεάσει διαιτητές… Πως υπάρχει μια υπόνοια".

-Μαυροκουκουλάκης: "Εγώ δεν θα πω αυτό".

-Πανούτσος: "Υπάρχει κάποιος που έχει αντίρρηση πως ο Κόκκαλης έχει ασχοληθεί με την διαιτησία;"

-Μαυροκουκουλάκης: "Δεν θα απαντήσω. Εγώ μιλάω για προσωπικό επίπεδο".

-Νικολογιάννης: "Κύριε Μαυροκουκουλάκη, να κάνω κι εγώ μια ερώτηση μιας και είστε παράγοντας που υπηρέτησε τον Παναθηναϊκό. Δέχεστε πως από το 1996 και μετά υπήρχε παράγκα στο ελληνικό ποδόσφαιρο που βοήθησε τον Ολυμπιακό να παίρνει πρωταθλήματα;"

-Μαυροκουκουλάκης: "Εγώ δεν δέχομαι καμία παράγκα".

-Νικολογιάννης: "Ε μα δεν είναι δυνατόν αυτό το πράγμα...".

-Καρπετόπουλος: "Κάτσε ρε Τάσο, ότι θέλεις εσύ θα πει ο άνθρωπος ή ότι θέλει αυτός. Ας πει ότι την δέχεται την παράγκα να μεινουμε όλοι ευχαριστημένοι;"

-Μαυροκουκουλάκης: "Εγώ δεν είμαι επιπέδου παράγκας".

-Νικολογιάννης: "Εύνοια για τον Ολυμπιακό δεν υπήρξε κύριε Μαυροκουκουλάκη;"

-Μαυροκουκουλάκης: "Δεν με ενδιαφέρει αν υπήρξε. Δεν απαντάω. Στον κύριο Πανούτσο περνάει η ραδιοφωνική μαγκιά κύριε Νικολογιάννη; Δεν περνάει γιατί ξέρει πώς να φερθεί. Δεν θέλω να απαντήσω με ένα ναι ή με ένα όχι. Εγώ τα του οίκου μου κρίνω".

-Νικολογιάννης: "Εγώ ξέρω μάρτυρες όμως, που εσείς ισχυριστήκατε, όπως ο κύριος Δανιήλ επί παραδείγματι, που έλεγαν ότι με την παράγκα δεν πάμε μπροστά. Κι εσείς ήσασταν μπροστά".

-Μαυροκουκουλάκης: "Όχι, όχι, δεν ισχύει. Πιο σιγά. Αυτό είναι υπερβολή".

Αυτά τα όμορφα έλεγε ο κύριος Μαυροκουκουλάκης, το 2012 ως εκπρόσωπος του κυρίου Βγενόπουλου και ως υποψήφιος να ηγηθεί μιας ομάδας επιχειρηματιών που θα μας έβγαζε από το αδιέξοδο..... Βλέπετε εκείνη την περίοδο το βασικό ήταν να αναδειχθεί η αδυναμία της οικογένειας να κατακτά τίτλους, όχι να αναφερόμαστε στις κλοπές που είχε υποστεί ο Σύλλογος από τον Κόκκαλη........και κάποιοι επιμένουν ακόμα και σήμερα να τον συνδέουν με την οικογένεια Βαρδγινογιάννη, λες και είναι ο πρώτος ή ο τελευταίος, που στράφηκε ενάντια σε αυτόν που τον ευεργέτησε, πηγαίνοντας στο ακριβώς αντίθετο στρατόπεδο. 

Αλήθεια τα παιδιά θα "επαναστατήσουν" που ο ιδιοκτήτης δεν είναι πλέον και Πρόεδρος αλλά βάζει άλλον μπροστά ή δεν τους αφήνει η κοινή συμμαχία με τον Αλαφούζο κατά του Γιαννακόπουλου? 

Αλέξανδρος

 
Top