Η θέση προσφέρεται για διαφήμιση

Η θέση προσφέρεται για διαφήμιση


Καλησπέρα κύριοι, εκεί που είχα αποφασίσει να αραιώσω τις παρεμβάσεις μου λόγω καλοκαιριού και πολιτικοοικονομικών συνθηκών, "σκάει" η μεταγραφή Καπίνο στον Ολυμπιακό και γράφω το δεύτερο κείμενο μέσα στην ίδια ημέρα. 

Ελπίζω να με δικαιολογήσετε για την φλυαρία μου, αλλά κύριοι ειλικρινά δεν μου είναι εύκολο να προσπεράσω χωρίς σχολιασμό, αυτή την μέγιστη πράξη στυγνού επαγγελματισμού. 

Δεν μιλάμε για έναν ποδοσφαιριστή που έχει φτάσει τα 30 χρόνια plus, είναι στα αζήτητα, ψάχνει το τελευταίο καλό συμβόλαιο της καριέρας του και από ανάγκη καταλήγει στην αγκαλιά αυτού που δήλωνε πως σιχαινόταν...... Μιλάμε για έναν ταλαντούχο 21χρονο τερματοφύλακα, στέλεχος της Εθνικής Ελλάδος, μεγαλωμένος στο προπονητικό κέντρο του Παναθηναϊκού και που έχει υποστεί με κάθε τρόπο την καφρίλα και την ανεντιμότητα, της ομάδας που αποφάσισε από σήμερα να είναι μέλος!!!

Ο ρομαντισμός που δυστυχώς διέπει πλέον αποκλειστικά τους φιλάθλους, σηκώνει τα χέρια ψηλά......

Αυτό το παλικάρι των 196 εκατοστών, αποδείχθηκε νάνος ψυχής...... όχι τόσο για την επιλογή του να μεταγραφεί στον Ολυμπιακό, όσο για τις δηλώσεις που έκανε αμέσως μετά.

"Είμαι ευτυχισμένος που είμαι μέλος της οικογένειας του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ. Όλοι μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει αυτός ο Σύλλογος για έναν αθλητή που έχει μεγαλώσει στον Πειραιά και τι σημαίνει γενικότερα για τον ελληνικό αθλητισμό!

Θα δώσω τα πάντα για να καθιερωθώ στην ομάδα! Χαίρομαι που θα έχω στο πλευρό μου συμπαίκτες μεγάλης αξίας, αλλά και τον κ. Ράντο που είναι δάσκαλος και σίγουρα θα με κάνει καλύτερο.

Ευχαριστώ τη διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη. Ανυπομονώ να δουλέψω με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου και να δώσω τα πάντα για να πετύχει ο Σύλλογος όλους τους στόχους του!"

Αυτό το παλικάρι των 196 εκατοστών, αποδείχτηκε κωλοτούμπας ολκής....... αφού πριν ένα χρόνο για αυτόν ήταν σημαντικό να παίζει στην ομάδα της καρδιάς του ακολουθώντας το ένστικτό του....... σήμερα όμως (μόλις στα 21του) αποφάσισε να ακολουθεί τα ευρώ, συνεπικουρούμενος από την πεποίθηση, πως θα γίνει άλλος ένας ΠρωΚταθλητής με αθέμιτους τρόπους.

Διαβάστε την δήλωσή του πριν έναν χρόνο:

"Στα 12 μου, με πήρε ο Παναθηναϊκός και έμενα εσώκλειστος στην Παιανία. Τότε έπρεπε να επιλέξω αν θα πάω στον Παναθηναϊκό ή τον Ολυμπιακό. Σαφώς και ήταν μια επιλογή που κλήθηκα να κάνω σε παιδική ηλικία, αλλά ακολούθησα το ένστικτό μου. Ήμουν βέβαια Παναθηναϊκός και έπαιξε κι αυτό ρόλο. Πήγα στην ομάδα που αγαπούσα."

Μετά από αυτόν τον αυτοεξευτελισμό δεν νομίζω πως του αξίζει ένα "καλή τύχη" ή μια προσπάθεια να κατανοήσουμε τους λόγους της απόφασής του. Από σήμερα είναι persona non grata για την οικογένεια του Παναθηναϊκού και καλώς να έλθει στη Λεωφόρο!!!!

ΥΓ. Η ξεδιαντροπιά του Καπίνο, δεν μπορεί να καλύψει τον ερασιτεχνισμό της πράσινης διοίκησης (δεν θέλω να σκεφτώ κάτι άλλο, αν και έχω λόγους να το κάνω)...... είναι απαράδεκτο να πουλάς έναν παίκτη που δημιούργησες επί 9 χρόνια και σε έναν χρόνο να τον συναντάς στον αιώνιο αντίπαλό σου, χωρίς να έχεις να λαμβάνεις μισό ευρώ ή χωρίς να έχεις προβλέψει να το αποτρέψεις. 

Αλέξανδρος



 
Top