Η θέση προσφέρεται για διαφήμιση

Η θέση προσφέρεται για διαφήμιση


Καλημέρα κύριοι, αν και οι περισσότεροι έχετε αράξει στις ξαπλώστρες των Ελληνικών Ακτών και απολαμβάνετε τα mojito σας παίρνοντας μάτι τις καλλίγραμμες κοπέλες της Πατρίδας μας, εγώ συνεχίζω να κρατώ συντροφιά στους άτυχους εναπομείναντες στο κλεινόν άστυ των Αθηνών και άλλων μεγάλων Πόλεων, καταθέτοντας τις απόψεις μου για την Παναθηναϊκή επικαιρότητα. 

Εννοείται πως δεν το κάνω για την ψυχή του Πατέρα μου, βλέπετε είναι πολλά τα λεφτά από τα κλικ ή τουλάχιστον έτσι νομίζουν ορισμένοι και επί 3 χρόνια όποτε δεν τους αρέσουν οι απόψεις μου, το κοπανάνε!!! 

Έτσι σήμερα, οι λίγοι τυχεροί που με διαβάζετε, θα πάρετε μια ιδέα για τα οικονομικά οφέλη που απορρέουν από το site και είναι αιτία να διαμορφώνουν τις απόψεις μου, επιλέγοντας "πιασάρικα" θέματα που προσελκύουν αναγνώστες. 

Εξάλλου όσοι παρακολουθείτε επιμελώς το site, θα έχετε παρατηρήσει πως καθημερινά κάνω 5-10 αναρτήσεις, ακόμα και άσχετες με τον Παναθηναϊκό (πολιτικές αναλύσεις πάντα υπέρ του κλίματος της εποχής, χρήσιμες συμβουλές για τον κόλπο των γυναικών, που εμφανίστηκαν οι διάφορες celebrities Ελληνίδες, πως θα μεγαλώσει το πέος σας, κ.α.) αρκεί να τσιμπάτε και να μπαίνετε να διαβάσετε, αυξάνοντας τα έσοδά μου από τα κλικ σας!!!

Επιπλέον έχω δημιουργήσει 20 ομάδες στο facebook με ονόματα του τύπου "Έτσι γαμάει η Λεωφόρος" ή "Μπεργκ ο μεγάλος βιαστής των γαύρων", με στόχο να ξυπνήσω τα Παναθηναϊκά αισθήματά σας και να σπεύσετε να εγγραφείτε μέλη, προκειμένου να σας πλασάρω τις αναρτήσεις του Greenmood........γιατί είπαμε τα ΛΕΦΤΑ είναι πολλά από τα κλικ!!! 

Πάρτε μια ιδέα των εσόδων μου από τον Γενάρη μέχρι σήμερα, αλλά υποσχεθείτε μου πως δεν θα τρέξετε να δημιουργήσετε blog σπαταλώντας 10-15 ώρες την ημέρα προκειμένου να ελέγχετε τα σχόλια που είναι ελεύθερα, κλέβοντας τους αναγνώστες-πελάτες μου. 




ΟΥΑΟΥ......που θα έλεγε και ο Βαρουφάκης!!!!

Σε επτά μήνες έχω κερδίσει από το site -εκμεταλλευόμενος κατ ουσία τον Παναθηναϊκό και τους Παναθηναϊκούς- το υπέρογκο ποσό των 26 ευρώ.....που προσθέτοντάς το με τα 18 ευρώ που είχα κατά το έτος 2014, το ποσό εκτοξεύεται στα 44 ευρώ!!!! 

Είκοσι έξι ευρώ σε επτά μήνες, δηλαδή 3,7 ευρώ τον μήνα, δηλαδή 0,12 ευρώ την ημέρα, δηλαδή 0,005 ευρώ για κάθε ώρα που μου παίρνει για να γράψω ένα κείμενο και να μοιραστώ μαζί σας. 

Φτύστε με (κυριολεκτικά) να μην με ματιάσετε ρε μπαγάσες, που ζηλεύετε την τύχη μου και κάθε τόσο έρχεστε στη φόρμα σχολίων να τονίσετε πόσο πολλά οικονομάω από το site και τον Παναθηναϊκό γενικότερα!!!

Και βέβαια δεν είναι μόνο αυτά τα "έσοδα" του blog..........όπως θα έχετε παρατηρήσει κάθε χρονιά μοιράζω 30 διαρκείας που μου έχουν παραχωρήσει δωρεάν οι ΠΑΕ-ΚΑΕ, 50 φανέλες και διάφορα αξεσουάρ που μου έχει παραχωρήσει δωρεάν η Green Team, συν οι διαφημίσεις από τις προσωπικές επιχειρήσεις των νυν και πρώην πράσινων παραγόντων!!!

Λοιπόν ας σοβαρευτούμε κύριοι ή μάλλον ας σοβαρευτούν ορισμένοι, που η εμπάθεια για τις απόψεις μου τους έχουν κάνει μαλάκες και κάθονται και λένε και γράφουν ασυναρτησίες. Πέντε χρόνια που καταθέτω δημόσια την άποψή μου για τον Παναθηναϊκό, οικονομικά έχω ΧΑΣΕΙ. 

Δε ήταν τόση η "κονόμα" από τα κλικ και όσα παραπάνω ανέφερα, που αποφάσισα να αποσύρω το site από την εταιρεία Hosting που το είχα επί δύο χρόνια επειδή μου ζήταγε 140 ευρώ το χρόνο (και δεν τα είχα) και να τον φιλοξενήσω δωρεάν στην Google, με αρνητικές συνέπειες στην επισκεψιμότητα, αφού έμεινε ανενεργό για ένα μήνα. 

Κύριοι, μπορεί να κέρδισα την εκτίμηση, τον σεβασμό, την φιλία Παναθηναϊκών από την Αλεξανδρούπολη έως την Κρήτη, αλλά δεν αποκόμισα ούτε ευρώ, ούτε καν μια δουλειά. 

Και εντάξει δεν βρέθηκε ένας αναγνώστης επιχειρηματίας να μου πει "Αλέξη εκτιμάω το μυαλό σου έλα να δουλέψεις για μένα", αλλά να μην σηκώσει το τηλέφωνο να μου προσφέρει δουλειά, αυτός που με έχει τσάτσο του (κατά την κρίση ορισμένων τυχάρπαστων)?

Κόψτε κύριοι το μινάρισμα. ούτε λεφτά έβγαλα ή βγάζω από την κατάθεση των απόψεών μου, ούτε γραφεία και κότερα επισκέφτηκα, ούτε σε επιχειρήσεις παραγόντων εργάστηκα. Τέτοιους να αναζητήσετε στα στέκια Παναθηναϊκοφροσύνης..... εδώ είναι το ψώνιο μου και η ψυχοθεραπεία μου........ βγάζω από μέσα μου όσα με ενοχλούν και αυτό με ανακουφίζει. 

Είμαι τόσο "καθαρός" σε ότι αφορά την ενασχόλησή μου με τον Παναθηναϊκό, που δεν με τρομάζει τίποτα...... για αυτό όποτε με ενοχλεί κάτι που λέει ή κάνει ο Βαρδινογιάννης ή ο Βγενόπουλος ή ο Πατέρας ή ο Γιαννακόπουλος ή ο Αλαφούζος, το μοιράζομαι μαζί σας. 

Κανείς δεν μπορεί να μου θυμίσει κάτι και να με αποτρέψει να γράψω αυτά που σκέφτομαι ή αισθάνομαι. Για αυτό και από την πρώτη ημέρα όλοι ξέρουν ποιος υπογράφει τα κείμενα, γιατί δεν έχω λόγο να κρύβομαι πίσω από nickname. 

Θα συνεχίσω όμως κύριοι, έχω υποχρέωση απέναντι στους 134.762 Παναθηναϊκούς που μπήκαν έστω και μία φορά αυτά τα δύο χρόνια που υπάρχει το Greenmood, για να με διαβάσουν. 

ΥΓ. Η Λέσχη Φίλων Συλλόγου Παναθηναϊκού που οραματιστήκαμε οι "πατατάκηδες" είναι γεγονός. Ήδη δημοσιεύτηκε στον τύπο και τις επόμενες ημέρες θα ενημερωθείτε πως θα μπορέσετε να γίνετε μέλη. Μέσα στην εβδομάδα θα λειτουργήσει και το site της Λέσχης. 

Αλέξανδρος



 
Top